הפרשן יעקב ריבלין: "נתניהו אשם בכך שאין ממשלה"

    אסתי פלד No Comments on הפרשן יעקב ריבלין: "נתניהו אשם בכך שאין ממשלה"

    הפרשן יעקב ריבלין לאבי רבינא ב"מהדורה המרכזית": "נתניהו אשם בכך שאין ממשלה, הוא כושל בניהול המשא ומתן כי הוא עוד לא החליט מה לתת לכל ח"כ בליכוד" | האזינו

    13:00
    10.05.24
    אבי יעקב No Comments on המונים במסע הלויית מרן האדמו"ר מביאלה זצוק"ל • שידור חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין שוחח ב"מהדורה המרכזית" עם אבי רבינא על הישורת האחרונה לקראת הקמת ממשלה, ועל הנעשה בתוך הליכוד והמפלגות החרדיות.

    ריבלין: "בן גביר מעלה דרישות חדשות, האופוזיציה עושה כל מה שאופוזיציה צריכה לעשות. נתניהו אשם בכך שאין ממשלה, הוא כושל בניהול המשא ומתן כי הוא עוד לא החליט מה לתת לכל ח"כ בליכוד".

    "נתניהו מושפע מהסובבים אותו. ביום חמישי דודי אמסלם כבר כמעט היה יו"ר הכנסת. פתאום זה השתנה, אולי בהשפעת המשפחה. בנוסף, הליכוד לא נותן תשובות לחוק הגיוס ונושא החינוך, גם יהדות התורה באים כחנוונים ולא עם דרישות ברורות. לדוגמא הדרישה לכביש למעייני הישועה, זה דבר שאפשר פשוט לבצע אחר הקמת הממשלה" כך ריבלין.

    "דרעי ובן גביר מקבלים לפני הקמת הממשלה העברת חוקים. כח קואליציוני מגיע מכח האיום שיש לך על הממשלה. יהדות התורה תצא עם רוב תאוותה בידה. בלי חינוך וגיוס אי אפשר להקים ממשלה, אני חושב שהמפלגות החרדיות מאוחדות בנושא הזה. אין לדעת האם הם ישברו את הכלים על זה או לא, אולי הם יצליחו לשנות את זה רק אחר הקמת הממשלה, וזה גם בסדר" הוסיף ריבלין.

    "לנתניהו אין אפשרות לקבל הארכה נוספת. המו"מ יסתיים עם תום ימי הארכה שנתן הנשיא. הוא יודיע לחכ"י הליכוד כל אחד מה הוא מקבל לפני הסוף, גם דרעי נוהג ככה בש"ס. ברגע האחרון הוא יודיע להם מי מקבל תיק ומי לא".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות